Unia Europejska

  • 1

    Szkolenia: wysokiej klasy eksperci,

    zindywidualizowany program, doświadczenie

  • 2

    Konferencje: kompleksowa obsługa,

    profesjonalizm, elastyczność w działaniu

  • 3

    Pośrednictwo pracy: interesujące oferty pracy,

    atrakcyjne zarobki, opieka nad kandydatem

Szkolenia zamknięte

Szkolenia zamknięte to szkolenia dedykowane dla grup zorganizowanych (pracowników jednej bądź kilku instytucji). Charakteryzują się tzw. zamkniętym naborem uczestników.

Instytucjom i firmom zainteresowanym zorganizowaniem dla swoich pracowników szkolenia zamkniętego przedstawiamy proponowaną tematykę spotkania wraz z osobą trenera oraz proponujemy miejsce jego przeprowadzenia. Na każdym etapie realizacji usługi - od pierwszego spotkania, poprzez tworzenie oferty i techniczną organizację szkolenia, na rozliczeniu całości przedsięwzięcia kończąc - jesteśmy do dyspozycji, aby dopasować każdy element zlecenia do Państwa wymagań.

Poniżej przedstawiamy przykładowe tematy szkoleń dla:

Pracowników Powiatowych Urzędów Pracy oraz członków Rad Rynku Pracy:

  1. „Podstawy prawne działalności PUP: KPA i Kodeks Pracy w powiązaniu z Ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy”
  2. „Nowelizacja ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy”
  3. „Nowa rola urzędów pracy w perspektywie kontraktowania usług rynku pracy.”
  4. „Standardy usług rynku pracy.”
  5. „Zastosowanie KPA w praktyce Powiatowego Urzędu pracy”
  6. „Ochrona danych osobowych w Powiatowym Urzędzie Pracy w kontekście Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.”
  7. „Odpowiedzialność urzędników za błędnie wydane decyzje. Odpowiedzialność z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych.”
  8. „Podstawy obsługi klienta.”
  9. „Zespół wypalenia zawodowego – profilaktyka”
  10. „Budowanie zespołu i zarządzanie zespołem”
  11. „Pierwsza pomoc przedmedyczna.”
  12. „Rady rynku pracy – podstawy prawne funkcjonowania oraz zakres działania wojewódzkich i powiatowych rad rynku pracy w świetle szczegółowych warunków prowadzenia rynku pracy w 2014r.”

Pracowników jednostek samorządu terytorialnego:

  1. „Controling jako nowoczesne narzędzie w zarządzaniu i osiąganiu celów przez jednostkę administracji publicznej. Czy i jak jest możliwy do zastosowania w sektorze finansów publicznych”
  2. „Kodeks Postępowania Administracyjnego po najnowszych nowelizacjach - stan prawny: 11 maja 2014 roku”
  3. Wydawanie decyzji administracyjnych - aspekty praktyczne jak uniknąć błędów i nieprawidłowości w stosowaniu KPA?
  4. „Służba przygotowawcza - kurs teoretyczny dla nowo zatrudnionych pracowników jednostek samorządu terytorialnego”
  5. „Dostęp do informacji publicznej i odmowa udostępnienia”
  6. „Ochrona danych osobowych z uwzględnieniem pozycji administratora bezpieczeństwa informacji”
  7. „Podstawy obsługi klienta.”
  8. „Zespół wypalenia zawodowego – profilaktyka”
  9. „Budowanie zespołu i zarządzanie zespołem”
  10. „Pierwsza pomoc przedmedyczna.”

Dla pracowników jednostek pomocy społecznej:

  1. „Organizacja pracy jednostki w instytucjach pomocy i integracji społecznej”.
  2. „Działania na rzecz poszerzania współpracy instytucji rynku pracy i instytucji pomocy społecznej”.
  3. „Formy wsparcia dla osób z niepełnosprawnością (Metodyka pracy z osobami niepełnosprawnymi i ich rodzinami)”.
  4. „Wykorzystanie narzędzi ekonomii społecznej w aktywizacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym”
  5. „Stop uzależnieniom”.
  6. „Jak skutecznie komunikować się z klientem – sztuka motywowania i perswazji w rozmowach z klientami jednostek pomocy społecznej".
  7. „Zespół wypalenia zawodowego – motywowanie i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu”
    „Pierwsza pomoc przedmedyczna”.
  8. „Interwencja kryzysowa – podstawy interwencji kryzysowych i bezpieczeństwo interwenta podczas wykonywania obowiązków służbowych”.
  9. „Ochrona danych osobowych w jednostce pomocy społecznej”.
  10. „Przepisy ustawy o pomocy społecznej w świetle orzecznictwa Samorządowego Kolegium Odwoławczego i Sądów Administracyjnych”.

Dla osób bezrobotnych:

  1. „Pracownik administracyjno - biurowy z językiem angielskim”.
  2. „Sprzedawca” (obsługa kas fiskalnych terminali kart płatniczych oraz podstawy obsługi komputera + książeczka sanepidowska).
  3. „Obsługa komputera”.
  4. „Powrót na rynek pracy”.

Pracowników firm:

  1. „Sztuka prezentacji i autoprezentacji – wystąpienia publiczne”
  2. „Negocjacje w biznesie”
  3. „Telemarketing – profesjonalna obsługa klienta przez telefon”
  4. „Profesjonalna obsługa trudnego klienta”
  5. „Zarządzanie zespołem”
  6. „Skuteczne techniki sprzedaży”
  7. „Budowanie relacji z klientem”
  8. „Motywacja pracowników”
  9. „Zmiana kultury organizacyjnej”
  10. „Radzenie sobie ze stresem i emocjami”
  11. „Komunikacja i umiejętność pracy w zespole”

Jeżeli wśród wymienionych wyżej tematów nie znaleźli Państwo interesującej tematyki zapraszamy uzupełnienia formularza zapotrzebowania na szkolenie oraz do kontaktu z naszym biurem, chętnie przygotujemy nieodpłatnie dostosowaną do Państwa potrzeb ofertę.

Polityka prywatności

Klauzula informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych

obowiązująca w MW CONSULTING Sp. z o. o.

 

Działając na podstawie przepisu art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO, ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych) niniejszym przekazujemy Państwu poniższe informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych.

§ 1. Informacje ogólne

Administratorem Państwa danych osobowych jest:

MW Consulting Sp. z o. o.

z siedzibą w Szczecinie, przy placu Stefana Batorego nr 3 lok. 200, 70-207 Szczecin, posiadający NIP: 852-265-80-85, posiadający REGON: 383966740, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin - Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000796332

w dalszej treści zwany także „Administratorem”.

1. Administrator zbiera dane osobowe dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów, przetwarza je zgodnie z prawem i nie poddaje dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami. Dane są zbieranie jedynie w adekwatnym, niezbędnym i koniecznym zakresie w stosunku do celów, dla jakich są przetwarzane oraz obowiązujących przepisów.

2. Dane kontaktowe Administratora w zakresie zagadnień związanych z ochroną danych osobowych:

  • adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • telefon kontaktowy: + 48 791 200 809

3. Administrator dokłada wszelkich starań, aby przetwarzanie Państwa danych osobowych było dokonywane w sposób uniemożliwiający dostęp do tych danych ze strony osób nieuprawnionych, jak i przed nieuprawnionym ich wykorzystaniem przez osoby trzecie.

4. Administrator posługuje się środkami i rozwiązaniami technicznymi, które mają zapobiec ingerencji nieuprawnionych osób trzecich w sferę Państwa prywatności.

5. Państwa dane osobowe przetwarzane są zgodnie z następującymi zasadami:

  • zgodność z prawem, rzetelność i przejrzystość,
  • ograniczony cel,
  • minimalizacja danych,
  • prawidłowość,
  • ograniczone przechowywanie,
  • integralność i poufność,
  • rozliczalność.

§ 2. Cele oraz podstawy prawne przetwarzania Państwa danych osobowych

1. Zgodnie z z przepisami RODO przetwarzanie danych osobowych jest uznawane za zgodne z prawem m. in., gdy:

  • wyraziliście Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów;
  • jest ono niezbędne do wykonania umowy/usługi, której jesteście Państwo stroną lub do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy;
  • jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego spoczywającego na Administratorze;
  • jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią.

2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w następujących celach:

  1. zawierania oraz wykonywania wszelkich umów, a także w celu podjęcia wszelkich działań na żądanie osób, których dane dotyczą przed zawarciem umowy, w tym w szczególności w celu zawierania oraz wykonywania umów w ramach projektów dofinansowanych zgodnie z ustanowionymi dla tych projektów zasadami, umów o dofinansowanie, umów szkoleniowych, podjęcia decyzji o rodzaju niezbędnych zabezpieczeń zgodnie z ustanowionymi wymogami (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO). Podanie danych osobowych w powyższym celu jest niezbędne dla nawiązania i wykonania umowy. Obowiązek podania danych osobowych w oznaczonym zakresie wynika również z obowiązujących przepisów prawa lub jest wymogiem wynikającym z zasad określonych dla danego projektu.
  2. wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na Administratorze i wynikających z zawartych przez Administratora umów z instytucjami publicznymi i finansowymi w związku z prowadzeniem działalności w zakresie realizacji projektów dofinansowanych zgodnie z ustanowionymi dla tych projektów zasadami, projektów dotacyjnych, szkoleniowych i innych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).Podanie danych osobowych w powyższych celach jest obowiązkowe, a obowiązek ich podania wynika z przepisów prawa lub jest wymogiem wynikającym z zasad określonych dla danego projektu.
  3. wypełniania obowiązków prawnych spoczywających na Administratorze w związku z zawieranymi i wykonywanymi umowami oraz w związku z prowadzoną działalnością, w tym w szczególności w zakresie obowiązków podatkowych, księgowych tj. sporządzania dokumentacji księgowo – podatkowej lub innej zgodnie z obowiązującymi przepisami, udzielania informacji na żądanie uprawnionych organów, prowadzenia sprawozdawczości oraz raportowania zgodnie z nałożonymi na Administratora obowiązkami, prowadzenia obsługi administracyjnej, korporacyjnej oraz księgowej (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). Podanie danych osobowych w powyższych celach jest obowiązkowe, a obowiązek ich podania wynika z przepisów prawa.
  4. dochodzenia ewentualnych roszczeń i odszkodowań (w tym prowadzenia działań windykacyjnych), prowadzenia sporów sądowych, jak również obrony przed roszczeniami, co stanowi realizację prawnie uzasadnionego interesu Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
  5. gromadzenia materiału dowodowego na wypadek zaistnienia konieczności wykazania faktów, co stanowi realizację prawnie uzasadnionego interesu Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
  6. prowadzenia działań marketingowych, w tym pozyskiwania i utrzymania klienta, partnera biznesowego, oferowania usług świadczonych przez Administratora lub podmioty współpracujące z Administratorem przy obsłudze transakcji/umów na zasadach zgodnych z obowiązującymi przepisami, co stanowi realizację prawnie uzasadnionego interesu Administratora lub też dokonywane jest na podstawie udzielonej zgody (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) i a) RODO);
  7. tworzenia statystyk, analiz biznesowych, a także prowadzenia sprawozdawczości, co stanowi realizację prawnie uzasadnionego interesu Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
  8. zapewnienia ochrony tajemnic przedsiębiorstwa oraz danych osobowych, zabezpieczenie mienia Administratora, zabezpieczenie mienia pracowników Administratora oraz osób postronnych przebywających w siedzibie Administratora poprzez stosowanie różnego rodzaju zabezpieczeń (w tym także monitoringu) (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c) i f) RODO).

3. Podanie danych osobowych co do zasady ma charakter dobrowolny, jednakże w przypadku zawierania i wykonywania umów, podejmowania czynności przed zawarciem umowy, świadczenia usług jest niezbędne i odmowa podania danych skutkować będzie brakiem możliwości zawarcia umowy, podjęcia czynności przed jej zawarciem, skorzystania z usług. W pewnych przypadkach obowiązek podania danych wynika również z obowiązujących przepisów. Nadto przebywanie w strefie objętej systemem monitoringu wizyjnego również wiąże się z utrwaleniem danych w zakresie wizerunku danej osoby.

 § 3. Kategorie przetwarzanych danych oraz źródło pochodzenia danych

1. W większości przypadków Administrator otrzymuje dane osobowe bezpośrednio od osób, których dane dotyczą, jednakże Administrator uprawniony jest do pozyskiwania danych również z innych źródeł zgodnie z obowiązującymi przepisami.

2. Kategorie przetwarzanych danych osobowych obejmują w szczególności: imię (imiona) i nazwisko, dane adresowe, dane kontaktowe, numer PESEL oraz inne dane, informacje dotyczące sytuacji zawodowej, miejsca pracy, wykształcenia, preferencji szkoleniowych, informacje dotyczące sytuacji rodzinnej w przypadku pojawienia się takiego wymogu w danym projekcie dofinansowanym lub projekcie edukacyjnym. Dane szczególnych kategorii obejmujące np. dane o stanie zdrowia przetwarzane są wyłącznie w szczególnych przypadkach, a przede wszystkim w przypadku pojawienia się takiego wymogu w danym projekcie dofinansowanym lub projekcie edukacyjnym.

 § 4. Okres przechowywania danych

1. Administrator przetwarza Państwa dane osobowe przez czas niezbędny do osiągnięcia celów przetwarzania lub zgodnie z wymogami nałożonymi przez obowiązujące przepisy:

  1. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest realizacja obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa, przetwarzanie obejmuje okres wynikający z realizacji ustawowych zadań Administratora oraz innych obowiązujących przepisów prawa;
  2. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonywanie zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, przetwarzanie obejmuje okres wynikający z trwania tego interesu publicznego;
  3. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, przetwarzanie obejmuje okres realizacji tej umowy oraz okres do upływu terminu przedawnienia wszelkich roszczeń wynikających z umowy, o ile brak jest innej podstawy prawnej przetwarzania danych;
  4. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest realizacja prawnie usprawiedliwionego interesu Administratora, przetwarzanie obejmuje okres trwania tego interesu, o ile brak jest innej podstawy prawnej przetwarzania danych;
  5. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest udzielona przez zgoda, dane osobowe przetwarzane są do czasu jej cofnięcia.

 § 5. Pliki cookies

1. Podczas przeglądania naszej strony internetowej stosujemy mechanizm plików „cookies”, Przy użyciu plików cookies mogą być zbierane dane osobowe, które następnie mogą być wykorzystane wyłącznie w celu realizacji określonych funkcji na rzecz użytkownika. Ponadto tak zebrane dane są zaszyfrowane w sposób, który uniemożliwia do nich dostęp osobom nieuprawnionym.

2. Każdy użytkownik może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Wyłączenie mechanizmu „cookies” może jednak spowodować utrudnienie lub prawidłowe korzystanie z naszej strony internetowej.

W serwisie mogą być wykorzystywane następujące pliki cookies:

  • Analityczne - wykorzystywane do opracowywania anonimowych statystyk korzystania z serwisu.
  • Funkcjonalne - wymagane do prawidłowego działania strony i przechowywania informacji dotyczących sesji użytkownika. Są związane z obsługą i przeglądaniem strony.
  • Reklamowe - wykorzystywane do wyświetlania reklam i personalizowania ich treści i ofert pod użytkownika.
  • Związane z social media - wykorzystywane do obsługi funkcji wynikających z integracji z portalami społecznościowymi takimi jak Facebook, Google +, Twitter itp.

 Zarządzanie plikami cookies

  • Użytkownik ma prawo zadecydowania w zakresie dostępu plików cookies do swojego komputera poprzez ich uprzedni wybór w oknie i w ustawieniach swojej przeglądarki.

 § 6. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i przekazywanie danych osobowych poza obszar EOG

Państwa dane osobowe nie są poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Administratorowi przysługuje prawo przekazania danych osobowych niezbędnych do wykonania umowy / świadczenia usług do Państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej (Google, Facebook i in.), przy czym są to podmioty, które przystąpiły do porozumienia w sprawie Tarczy Prywatności UE - USA. Przysługuje Państwu możliwość uzyskania kopii danych osobowych przekazanych do państwa trzeciego.

§ 7. Odbiorcy danych

Państwa dane osobowe mogą być przekazywane w szczególności do:

  1. właściwych organów administracji rządowej lub samorządowej zgodnie z wymogami nałożonymi na Administratora;
  2. Banku Gospodarstwa Krajowego S.A. w Warszawie, Zarządu Województwa, Komisji Europejskiej oraz organów administracji publicznej, Europejskiego Funduszu Inwestycyjnego oraz innych uprawnionych lub wskazanych przez powyższe instytucje podmiotów,
  3. banków, instytucji finansowych i innych podmiotów upoważnionych do pozyskania Państwa danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa,
  4. Biura Informacji Gospodarczej S.A. oraz innych biur informacji gospodarczej,
  5. podmiotów prowadzących działalność inwestycyjno – kapitałową w partnerstwie z Administratorem, na mocy zawartych umów i porozumień,
  6. podmiotów przetwarzających (procesorów), w związku ze zleconymi przez Administratora działaniami realizowanymi w imieniu Administratora (np. obsługa księgowa, obsługa informatyczna, dostawcy usług i partnerzy, podmiot świadczący usługi w zakresie obsługi monitoringu wizyjnego);
  7. banków oraz podmiotów obsługujących transakcje płatnicze;
  8. podmiotów świadczących pomoc prawną,
  9. firm kurierskich i świadczących usługi pocztowe, które będą dostarczać przesyłki do Państwa;
  10. podmiotów lub organów uprawnionych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

§ 8. Prawo dostępu do danych osobowych

1. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Państwa danych osobowych przysługują Państwu poniżej wskazane uprawnienia:
a) żądania dostępu do swoich danych osobowych;
b) sprostowania tych danych;
c) żądania ich uzupełnienia, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia;
d) usunięcia danych lub ograniczenia ich przetwarzania;
e) wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania swoich danych osobowych;
f) przeniesienia swoich danych osobowych;
g) w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody, przysługuje Państwu prawo cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem ich przetwarzania dokonanego na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.

Z powyższych praw można skorzystać kontaktując się z nami pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany w § 1 powyżej z dopiskiem „dane osobowe”.

Zakres każdego z tych praw oraz sytuacje, w których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów prawa. Każdorazowo uprawnienie oraz jego zakres zależeć będzie również od podstawy prawnej przetwarzania danych przez Administratora oraz od celu ich przetwarzania.

2. W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania Państwa danych osobowych przez Administratora, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 9. Zmiany naszej polityki prywatności

1. Administrator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej treści na stronie internetowej. Po dokonaniu zmiany polityka prywatności ukaże się na stronie z nową datą.

2. Wszelkie pytania w zakresie danych osobowych prosimy kierować na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany w § 1 powyżej z dopiskiem „dane osobowe”.

Szczecin, dnia 28 sierpnia 2019 r.

 

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

dla kandydatów w procesie rekrutacyjnym

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) - dalej RODO informujemy, iż:

1)      Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w toku procesu rekrutacyjnego jest firma MW CONSULTING Sp. z o. o. z siedzibą w Szczecinie, przy placu Stefana Batorego 3/200, 70-207 Szczecin, posiadający NIP: 852-265-80-85, posiadający REGON: 383966740, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców  prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin - Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000796332, w dalszej treści zwany także „Administratorem”.

2)      Wszelkie zapytania w zakresie przetwarzania danych osobowych należy kierować na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

3)      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w następujących celach:

  • przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody;
  • archiwalnych (dowodowych) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO - podstawa prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora; uzasadnionym interesem administratora jest zabezpieczenie się przed wszelkimi zarzutami oraz roszczeniami.

Dane osobowe mogą być przetwarzane na potrzeby dalszych procesów rekrutacyjnych wyłącznie w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu udziału w dalszych rekrutacjach na te same lub podobne stanowiska.

4)      Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są upoważnieni pracownicy Administratora uczestniczący w procesie rekrutacji.

5)      Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

6)      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych powyżej:

  • dla celów przeprowadzenia aktualnego procesu rekrutacyjnego - do czasu zakończenia procesu rekrutacji i przez okres jednego miesiąca od czasu jego zakończenia,
  • dla celów przeprowadzenia dalszych procesów rekrutacyjnych - wyłącznie w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na przetwarzanie danych osobowych
    w celu udziału w dalszych rekrutacjach - do momentu wycofania przez Panią/Pana zgody, ale nie dłużej niż przez okres 2 lat od momentu przesłania dokumentów aplikacyjnych.
  • dla celów archiwalnych (dowodowych) - do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających lub związanych z Pani/Pana udziałem w procesie rekrutacji.

7)      Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

8)      Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

9)      Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji.

10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Szczecin, dnia 28 sierpnia 2019 r.

FORMULARZ ZGŁOSZENIA UDZIAŁU W PROJEKCIE

FORMULARZ ZGŁOSZENIA UDZIAŁU W PROJEKCIE

FUKS IRP Fachowe Umiejętności i Kompetencje Służb IRP

Formularz zgłoszenia do udziału w projekcie prosimy uzupełnić czytelnie, drukowany literami.

UWAGA: Osoby niemogące uzupełnić samodzielnie formularza zgłoszenia ze względu na posiadane niepełnosprawności mogą uzyskać
w tym zakresie pomoc u pracowników Biura projektu. W tym celu prosimy o kontakt pod numerem telefonu + 48 786 866 119.

 

Tytuł projektu:

„FUKS IRP Fachowe Umiejętności i Kompetencje Służb IRP”

Nr umowy o dofinansowanie:

POWR.02.04.00-00-0068/16-00

Oś priorytetowa:

II „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji”

Działanie, w ramach którego realizowany jest projekt:

2.4 „Modernizacja publicznych i niepublicznych służb zatrudnienia oraz lepsze dostosowanie ich do potrzeb rynku pracy”

Program operacyjny, w ramach którego realizowany
jest projekt:

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój

 

Strona 1 z 3

I. DANE OSOBOWE UCZESTNIKA PROJEKTU:

Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane

Adres zamieszkania uczestnika:

(Miejsce zamieszkania w rozumieniu art. 25 Kodeksu Cywilnego - miejsce przebywania z zamiarem stałego zamieszkania)
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane

II. STATUS NA RYNKU PRACY W CHWILI PRZYSTĄPIENIA DO PROJEKTU:

Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane

III. DODATKOWE INFORMACJE:

Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane

IV. KRYTERIA REKRUTACYJNE:

Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane

V. JESTEM ZAINTERESOWANY / A UDZIAŁEM W NASTĘPUJĄCYM SZKOLENIU:(maksymalnie 2 szkolenia)

Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane

VI. INFORMACJE DODATKOWE:

Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane Nieprawidłowe dane

Copyright © 2024 MW Consulting Michał Wasylko.

Niniejsza strona używa plików cookies

Korzystanie z niej oznacza zgodę na ich wykorzystywanie. Szczegółowe informacje

Ukryj powiadomienie

Czym są pliki cookie? 
Przez pliki cookies (czyli tzw. "ciasteczka") należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniach końcowych użytkowników i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych. Pliki te co do zasady zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. 

Do czego używamy plików "cookies"? 
Pliki cookies mogą być przez nas używane m.in. w celu: dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich funkcjonalności. Używając ciasteczek w wyżej opisany sposób nigdy nie identyfikujemy tożsamości użytkowników na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach. 

Jak długo przechowywane są dane w ciasteczkach? 
Stosowane są dwa rodzaje plików cookies: "sesyjne" (session cookies) oraz "stałe" (persistent cookies). Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej)."Stałe" pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika. Pliki cookies wykorzystywane przez partnerów operatora strony www, podlegają ich własnej polityce prywatności. 

Czy mogę zrezygnować z akceptowania cookies? 
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione tak, aby ciasteczka były blokowane – w całości lub w jakiejś części. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Należy jednak pamiętać, że ograniczenie stosowania plików "cookies" może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie www.